En liten svacka...

2011-10-30 @ 09:59:07

Sedan i torsdags har jag matt sadar halvbra. Jag har inte haft nagon matlust, varit lite illamaende, haft ont i magen och i torsdags hade jag nog lite feber ocksa. Idag ar jag nog nastan som vanligt igen sa det verkar inte vara nagon fara. Men det kravs inte mycket i den har varmen for att man ska bli lite ynklig. I min sjalvomkan hade jag kunnat gett mycket for en mjuk sang i ett svalt rumt. MIN SANG AR SA FORBANNAT HARD! Jag trodde nog jag skulle vanja mig, men nu efter tre veckor borjar jag bli lite less av att vakna varje halvtimme for att vanda pa mig.

Men men, nu har jag som sagt nastan aterhamtat mig och haller pa ta mig ut den lilla svackan jag hamnade i dar Indien for en stund kandes lite for varmt och svettigt, lite for hogljutt och trangt och lite val langt hemifran.

Idag ar det hur som helst dags for ett bildinlagg.


Lite tvatt..


Jag glomde rotera den, sorry. Min forsta sari i alla fall :)


Jag och Lea ser ut som tva vasterlandska jattar bredvid Ariti och Margret.



Den fina symaskinen som till min och Leas stora besvikelse fortfarande inte fungerar. Vi fortsatter sy for hand..





NU GER JAG UPP DET HAR BLOGGANDET!! Forst satt jag vid en dator som hela tiden hangde sig, sen bytte jag och nu har den har stangt av sig tre ganger. Nu gar jag hem istallet!! Mer bilder nasta gang.

Tack och hej, jag ar i Inden.

Kommentarer

Postat av: Andrea

Hoppas det känns bättre snart <3

Väldigt fin i Sarin måste jag säga! :)

Postat av: Mamsen

Vilken fin sari!!!!! Hoppas du mår bättre! Kramar i mängd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback