Sommarlovs-känningar!

2011-05-24 @ 11:30:27

7 effektiva och långa pluggdagar senare......

- Inlämning projektrapport Generationsmöten - check!
- Inlämning uppsats i socialt arbete, om skolkuratorers yrkesroll och syn på psykisk ohälsa/hälsa - check!
- Inlämning persolig reflektion över kursen Projektledning för beteendevetare - check!

Imorgon får jag feedback på min uppsats Människans bästa vän - En litteraturstudie över hur djurunderstödda interventioner kan verka för att främja individers bälbefinnande och hälsa. Jag räknar med att ha den klar och inlämnad imorgon eftermiddag.

Efter det väntar den stora städdagen och storhandling inför helgens finbesök. Sedan en långhelg med utflykt och picknick i pappas ära och i familjens sällskap.

Nästa vecka avslutas terminen med redovisningar, seminaruim och opponeringar och kl 17.00 på onsdag är termin 4 (och termin 5 som jag gjort paralellt) på mitt kandidatprogram avkladad. Därefter väntar 7 långa pluggfria månader fullspäckade med äventyr.

Återigen. Life is good.






Skickar några värmande tankar till mina stackars ask-dränkta vänner på Vulkanön.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback