Frisk och nöjd!

2011-04-18 @ 11:00:57

Det bästa med att vara sjuk är att man uppskattar att inte vara sjuk. Hur härligt tror ni det var att gå ut på en hundpromenad i morse efter att inte varit utanför dörren på ett och ett halv dygn! En 24-timmars magsjuka är ju inte precis trevligt, men det är i alla fall över fort!

Idag ska jag hålla mig hemma ändå, ladda upp med ännu mer proviva och vila lite. Från imorgon och framåt väntar en härlig vecka!

Tisdag ska jag till ett Islandshäststall och hälsa på, för att se om vi kan hitta någon bra lösning där de kan få lite hjälp av mig, och jag kan få lite bot på min abstinens. Och öka min lycka!

Onsdag är det i vanlig ordning min bästa skoldag med positiv psykologi. Jag såg Dalai Lama på Efter Tio idag - undrar vad han hade sagt om den postiva psykologin, tyckte  allt att det ha sa kändes lite bekant.

Torsdag-måndag åker jag på påsksemester.

Kommentarer

Postat av: Andrea

Skönt att du är frisk igen! Jag tycker om din blogg, den är peppande. Puss på dig!

Postat av: Astrid

Tack Andrea :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback