Lyxen att vara student.

2011-04-16 @ 11:06:55

Vilken lyx-dag jag hade igår alltså. Ambitionen var att gå upp och plugga, men det som hände var att jag började fylla i min ansökan till indien, gick en promenad med Johanna till systemet, städade hela lägenheten, drack rosévin på balkongen klockan ett, fick äppelkaka som Helena bakade till oss, gjorde mig middagsfin tillsammans med Amanda och intog sedan en 5 rätters middag (för bara 200 kr!) på ÖG:s nation med klasskompisar och kompisar.
Studentlivet alltså!
















Kommentarer

Postat av: Hanna

Åh Astrid, vilken fin blogg :) Så himla bra du skriver. Tack för senast förresten! Man kan ju inte annat än att älska kontrasterna i studentlivet! Vi ses på onsdag. Kram!

Postat av: Anonym

Tack Hanna!! :) Och Tack själv för senast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback