Back to basics

2011-04-20 @ 15:30:15

Blommorna är vattnade, väskorna är packade och disken är diskad. Nu ska jag bara göra klart det sista plugget innan jag tar påsklov och beger mig upp till skogarna i Dalarna på påsksemester.

Några av de saker jag INTE har packat är:
- smink
- smycken
- dator
- fina kläder
- diverse hygienartiklar
- skolböcker

Och några av de saker jag HAR packat är:
- alla mina fulaste och skönaste mjukiskläder
- 2 böcker (skönlitteratur)
- solkräm
- solglasögon
- yllesockar
- tandborste
- påskpyssel
- lammfärs-järpar

Det är alltså back to basics som gäller!! Utan el och vatten uppe på en berg utanför Malung finns inte mycket annat att göra än att sola, läsa bra böcker, bada bastu, pyssla påskpyssel (ju fulare desto bättre!), äta god mat och en massa godis. Jag ska vara smutsig, ful och lodig så det bara skriker om det.

Återkommer på måndag och laddar då upp inför INFORMATIONSMÖTE OM INDIEN :)

Kommentarer

Postat av: linn

Ha världens bästa påskledighet raring! Hoppas du älskar boken lika mycket som jag gör. Puss!

Postat av: Astrid

Tack Linn och detsamma! Jag tror säkert jag kommer gilla den, ska bli kul att läsa! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback