En viper-snake pa besok!!

2011-10-24 @ 08:57:04

Den har gangen var det inte mina sinnen som spelade mig ett spratt! Igar var det en viper snake inne pa barnens toalett. Om man blir biten dor man troligen... den var inte speciellt stor, men ack sa acklig!! Jag sag den bara efter att systrarna hade dodat den. uuuhh.

 

Annars kommer lite trevligare bilder ifran min helg i Kundapura :)


Vi tog en promenad ner till floden dar vi skulle ta oss over med bat for att komma till stranden.



En liten battur.


Lea.


 
Promenad till stranden.





Det var allt for denna gang. Nu ska jag ga hem och prova mina sari som jag precis hamtat fran the tailor :)

 

Kommentarer

Postat av: Sofie Olsson Hau

Astrid fina! Jag läser din blogg hela tiden! Vad vacker du är i indiska kläder! Du borde aldrig ha annat! Jag vill också ha sånna tunikor!

Det ser ut som en indienkuliss alltihopa, helt fantastiskt vackert:) sköt om dig massor och var försiktig. Se till att ha gympaskor när du går ngnstans så du inte blir biten. KRAMAR

Postat av: Anna-Karin

Hej min vän! Det är så spännande att läsa din blogg. Vilket äventyr du är ute på. Var rädd om dig och alla barnen. Stor Kram Anna-karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback