Roadtrip, reunions och festligheter

2011-05-16 @ 21:14:42

Efter en fullspäckad långhelg (Detta är tredje dagen som jag tror är söndag) i Uppsala, Norberg och Fagersta är jag tillbaka i Lund. Nöjd, trött och jävligt stressad!

Om två veckor börjar mitt fem dagar långa sommarlov och innan dess ska jag

  • lämna in projektrapporten för projekt Generationsmöten (som tack vara min bästa projektgrupp nästan är klar)
  • skriva en uppsats/reflektion över mitt lärande under projektlednings-kursen.
  • skriva en uppsats som baseras på en enkätundersökning som handlar om skolkuratorers syn på psykisk hälsa och psykisk ohälsa.
  • skriva en uppsats om animal-assisted therapy och dess påverkan på individers välmående.
Det är tur att min förmåga att vara effektiv är som bäst när jag har mycket att göra. I kväll satsar jag på tidig sänggång och imorgon kör jag gärnet och börjar plöja mig genom pluggberget. Heja mig!

Om tre veckor börjar jag jobba, sedan är det sju veckors slit och släp som städerska på ST Ericson innan jag återser mitt älskade Island. Där stannar jag två månader innan jag packar om väskan och åker till Indien. Jag har precis fått min plats bekräftad på ett projekt som heter Orphan Children Teaching i Kundapura i Sydöstra Indien.

Är inte livet underbart?

Kommentarer

Postat av: Andrea

Det låter sjukt spännande Astrid! Jag vill följa med!

Postat av: astrid,[email protected]

Jag önskar du skulle följa med Andrea :) Ska du komma hem något i sommar? Puss!

Postat av: linn

Livet ÄR underbart!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback