Morgunstund gefur gull í mund.

2011-05-31 @ 07:16:47

Ja, det heter alltså samma sak på Isländska.

En morgonpromenad runt dammarna kl 06.00 i LINNE!! Idag kommer det bli varmt och härligt :)
Självklart har jag min första hela skoldag på evigheter, nu är det dags för redovisning av temaarbete. sedan ska jag ut och njuta i solen innan det är dags för klippning och sedan terminens sista innebandyträning.

I sommar fortsätter träningen med fotboll och fasktiskt också lite innebandy så helt slut är det inte, fast då blir det bara en gång i veckan. Blir kul med lite fotboll, se om kunskaperna sitter kvar från att jag spelade när jag var typ tio, haha!

Om en vecka börjar jag första dagen på mitt 7 veckor långa sommarjobb. Jag hoppas tiden susar förbi så jag får åka till Island snart. Jag har inte varit borta från Island under så här lång tid sedan 2007, inte konstigt man blir lite halvt knäpp här hemma!

Kommentarer

Postat av: Sofia

SV: Haha, man lär sig minsann aldrig. O ja, mycket nice dag indeed =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback