Sommarlov!

2011-06-06 @ 21:45:29

Sommarlovet började i onsdag. I torsdags var det strandhäng, i fredags den stora slappardagen, Lisebergsbesök och utgång i Göteborg på lördagen, lite stadsvandring, glass och hemfärd igår, födelsedagsbrunch, bad, solning, matlagning och fotbollsträning idag. Underbart är kort sägs det och i mitt fall är det inget tvekan om saken. Sommarlovet är över lika fort som det började, men härliga dagar har det varit!

05.00 ringer klockan och framför mig har jag sju veckors jobb som städerska, eller lokalvårdare som det så fint heter. Tur för mig att jag både är en morgon - och rutinmänniska, förhoppningsvis bidrar det till att de här veckorna blir uthärdliga. Island och Indien väntar, man kan säga att det hjälper.

8 timmars sömn + 8 timmars hårt arbete + 8 timmars fritid och socialt umgänge. Då mår man som bäst! Dags att hoppa i säng alltså, om jag ska få mina timmar.

Kommentarer

Postat av: linn

Världsmysig morgon! Fyll år oftare kvinna!

Postat av: Anonym

Supermysigt Linn, jag hade lätt kunnat fylla år oftare :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback