Fore och efter - bilder!

2011-12-16 @ 07:26:09

Nu har jag fatt in 11 800!! Galet!!
Nasta vecka ska jag skriva och beratta vad alla pengarna gar till, men nu har jag bara tid att lagga upp bilder pa barnens Study Hall, fore och efter varat malningsprojekt (som inte ar helt fardigt an).


Fore:








Efter:

Leas konstverk






mina konstverk



Fint va?




Nu har jag precis kommit tillbaka till Kundapura efter tva dagars Get together. Nu pa eftermiddagen har vi inga speciella planer, men ikvall klockan nio tar vi en nattbuss till Hassan dar vi pa lordag ska turista bland en massa stora fina tempel.

Uppdatering kommer igen efter helgen!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Du är så himla duktig Astrid! Stolt över dig :) och inte visste jag att du även var en sann konstnär ;) saknar dig men snart ses vi!

Postat av: Anonym

Inte viste jag att du kunde måla så.... Kram

Postat av: Mamsen

Va fint det blev!!!! Kramar

Postat av: Andrea

Jättefint!! Stor skillnad!

Postat av: Anonym

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback