Måndagsglädje.

2011-04-11 @ 19:41:36

Idag är jag glad för att solen skiner, för att jag gjort klart två tråkiga skoluppgufter, för att en duktig sjukgymnast tagit mitt knäproblem på allvar (efter 50 minuter av vridande, vändande , klämdande, böjdande och slitande i mitt ben åt alla håll och kanter kom han fram till att det endast kan vara två olika strukturer som problemet sitter i, vilket gör det betydligt lättare att gå vidare med problemet),  för att jag fått ett brev från min bror och för att min PMS äntligen är över.

Vad är du glad för idag?


Kommentarer

Postat av: Linn

Jag är glad över att solen har strålat hela dagen och att kvällen avslutades med ett härligt danspass. (Och att även min PMS är över). Happy monday baby!

Postat av: Sofia

Sv: Fint att vi är två! Man tror att man skall bli vuxen och lära sig, men icke sa nicke hehe. Tur för dig, det kanske är the way to go ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback