Älskade människor!!

2011-04-29 @ 11:13:26

Det är människorna som gör hela livet.

Det finns inget jag tycker så mycket om som mina människor.

I går kom två snygga brudar på besök från Norberg och stannar enda till söndag eller måndag. På kvällen fick jag ett skypesamtal från min danska vän och min isländska vän. Vi har inte provat att prata alla samtidigt på skype förut och det blev en undebar mix av engelska, isländska, danska och svenska, och en hel massa gapskratt! Ikväll får jag äntligen träffa min Nina igen som kommit hit från Stockholm. Valborg firas med sol, stadsparkshäng med alla de bästa och sedan grillning. 

Hur kan man man vara så lyckligt lottad som jag alltså?!

Glad helg!

Kommentarer

Postat av: Karin

Du är född med ett leende på läpparna!

Mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback